road with mountains landscape

تا حالا شده با هیجان کاری را شروع کنید اما بعد از مدتی آن اشتیاق اولیه از بین رفته باشد و دیگر حس کار کردن نداشته باشید؟

Tony Robbins برای این حالت، مفهومی را بیان میکند که اگر آن را به خوبی درک کنید میتوانید این مشکل را برطرف کنید.

 

افراد معمولی به چه دلیل کاری را انجام میدهند؟

عملکرد بیشتر مردم در جهت رسیدن به یک هدف، به دلیل وجود نوعی "درد" است.این درد ممکن است ناشی از نداشتن مایحتاج اولیه زندگی باشد، یا نداشتن ماشینی که دوستمان تازه خریده یا تمسخر دیگران یا انواع و اقسام دیگر از دردها.تونی رابینز میگوید که این "فشار" ما را به سمت ایجاد یک تغییر سوق میدهد، و ما هم این کار را میکنیم.سخت تر کار میکنیم، کمتر استراحت و تفریح میکنیم و .... و اتفاق جالب این است که این کار نتیجه میدهد!

ولی نکته اینجاست که تا جایی نتیجه بخش است که فشاری که در ابتدا باعث ایجاد این تغییر شده بود، برداشته شود.

فلان چیز را که میخواستم بخرم خریدم؟ "اوکی حالا بریم استراحت کنیم!"

بالاخره یک ورودی در بازاریابی شبکه ای گرفتم چون هر روز با افراد جدید ارتباط برقرار کردم؟ "خیلی خب بذار یه ماه با آدم جدیدی صحبت نکنم!"

که این کار اشتباه است و موفقیت ماندگاری ایجاد نمیکند.

 

برای موفقیت واقعی باید روی چه چیزی تمرکز کنیم؟

کار کردن به دلیل احساس درد، نه تنها موفقیت چشمگیری ایجاد نمیکند بلکه اصلا خوشایند نیست و همیشه این فکر در ذهن آدم وجود خواهد داشت که "پس کی تموم میشه؟"

اما روش رسیدن به موفقیت این است که به جای این که بگذاریم درد و اضطراب به طور موقتی ما را وادار به انجام کاری کند، یک تصویر از آینده ای که واقعا آن را میخواهیم ایجاد کنیم.

میخواهید تبدیل به چه آدمی شوید؟

زندگی شما چه شکلی میشود؟

آن شخصیتی که میخواهید تبدیل به آن بشوید، چه روندی در کارش دارد؟

چه بایدها و نبایدهایی را رعایت میکند؟

موفقیت بلند مدت و ماندگار با داشتن یک تصویر از آینده میسر میشود.بر روی زندگی ای که میخواهید داشته باشید و از آن مهمتر، بر روی آن کسی که میخواهید باشید، تمرکز کنید.آن تصویر را برای خودتان بسازید و  بگذارید شما را به سمت خودش "بکشد".بگذارید شما را به مسیری که به موفقیت ختم میشود وارد کند.هیچ کس از ابتدا چنین تصویری برای خودش ندارد و باید آن را ساخت.هر چیزی که دوست دارید اتفاق بیفتد را در ذهن خود مجسم کنید.تصویرسازی حد و مرزی ندارد و مجانی هم هست! پس آن تصویری را بسازید که واقعا دوستش دارید و همیشه آن را در ذهن خود داشته باشید.این تصویر شما را به موفقیتی که میخواهید، میرساند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید